Omat tapahtumat

Vierestä löydät muut  tapahtumat ja omat kerhot

(Klikkaa kohtaa  "Muut tapahtumat" tai "Kerhot" niin näet enemmän )

Muutama kuva kesältä 2021 Mykänristin laavulta.

Marraskuu.

Syyskokous Hotelli Fooningissa ti 7.11. klo 14. Esillä sääntöjen muutos ja sääntömääräiset asiat. Ennen kokousta eläkeläislounas klo 13- eläkeläishintaan 10,50. Tervetuloa!

Kokouksen aluksi vietimme hiljaisen hetken ja sytyimme kynttilät poisnukkuneiden Lauri Pylkkösen, Ville Muilun ja Vilho Hakalan muistolle.

Lauantaina 25.11. klo 13 Nurmon seurakuntakodissa yhdistyksen 35 v juhla jouluruuan ja -laulujen merkeissä, säestäjänä kanttori Päivi Kankainen -Martikainen   , juhlapuhujana Paula Risikko,  Tarkempi ohjelma ja kuvia vasemmalla ylhäällä 35-v juhla kohdassa tai tästä

2024

Perjantaina 19.1. yhdistyksemme on varannut 24 lippua Seinäjoen kaupunginteatterin "Kekkosen tytär " näytökseen klo 13- ja klo 12 samoin 24 lounaspaikkaa teatteriin. Koko paketin hinta 50 €/hlö. Varauksia otetaan vastaan vaikka heti kuitenkin viim 27.12. mennessä. Paikat annetaan varausjärjestyksessä ensin ehtiville. Varauksia ottaa vastaan raimo.maki-jaskari@netikka.fi tai puh. 0503727128. Omat kyydit,

Helmikuu

Laskiaistiistaina 13.2. klo 11- Vanhassa Karhunmäessä yhteinen laskiaistapahtuma Lapuan, Nurmon, Kauhavan, Ylihärmän, Ylistaron ja Seinäjoen yhdistysten kanssa. Kutsujana Lapua. Ilmoittautuminen ja ruokailun maksu (17€ /hlö hernekeitto ja pannukakku) +arpojen osto klo 11-11.30. Ohjelma: klo 12

Maaliskuu

Kevätkokous (Sääntömääräiset asiat)12.3. Fooningissa klo 14. sitä ennen ekläkeläislounas klo 13- hintaan 10,50 €/hlö.

Kokouksen alussa Prisman/Nurmon apteekin apteekkari Timo Lehtimäki työntekijöidensä kanssa kertoo  apteekkitoiminnasta ja lääkkeistä ym.

Tervetuloa!

Huhtikuu

Perjantaina 19.4.klo 13 "'Kaljavellipäivä" Pelttarissa. Kympillä kaljavelliannos + kahvi ja pulla. Välissä ohjelmaakin. Tervetuloa!

Toukokuu

Keskiviikkona 8.5 .klo 13 (sauva)kävely Lankarissa, Omia makkaroita voi paistaa. Kahvia ja pullaa on tarjolla vapaaehtoista maksua vastaan, Tervetuloa!

Kesäkuu

Keskiviikkona 5.6. päiväretki Mänttään. Lähtö Hyllykalliolta  klo 8, Nurmon keskustan ja Keski-Nurmon kautta. Hintaan 75 € /hlö kuuluu kahvi/tee +pulla Virroilla Paapuurissa, opastukset ja sisäänpääsyt  (klo 11 Hersyvän hauska "Yhtiölle töihin " draamaopastus, Selachiuksen tarina lyhytelokuva), pöytiin tarjoiltu paviljonkilounas Ravintola Gostassa,  kiertoajelut, shoppailumahdollisuus ja mahdollisuus tutustua mm. Serlachiuksen veistospuistoon.

Paluumatkalle lähdemme n. klo 15.30. Virroilla Kitusen kievarissa tauko.

Ilmoittautumiset esko.piuhola@netikka.fi tai 0400 180129 miel hyvissä ajoin, Kuitenkin viim.15.5. mennessä.